Vacature Project Manager

Project Manager in Noordwijkerhout

Project Manager

Wat ga je precies doen?

Als Project Manager bij JPG fungeer jij als de verbindende schakel tussen onze mooie (nieuwe) klantengroepen en je (operationele) collega's. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beheren en uitbreiden van relaties en het projectmanagement van de mooiste en meest uitdagende meubelmaatwerkprojecten! Gedeeltelijke premium winkelinrichtingen, grote pop up meubels of luxe backwalls zijn voorbeelden hiervan. Het kan zomaar voorkomen dat jij je projecten tegenkomt in bijvoorbeeld grote winkelcentra, warenhuizen, mooie parfumeries of achter de douane op Schiphol!

In ons hechte en informele team van Project Managers heb je een eigen klantenportefeuille. Binnen je werk stel je altijd de relatie met de klant centraal. Sommige klantrelaties bij JPG bestaan al sinds jaar en dag. Het onderhouden van deze waardevolle samenwerkingen is helemaal aan jou besteed. Verder maak je er ook een sport van om op commerciële kansen in te spelen en daarmee de samenwerking uit te breiden of nieuwe klantrelaties op te zetten. Jij schroomt bijvoorbeeld niet om contact te zoeken met andere merken uit de holdings waar je voor werkt en je deinst niet terug voor cross-selling. Adviserend verkopen op basis van jouw productkennis gaat je goed af en het behalen van jouw accountplannen geeft jou energie in het werk. In je contact met je klanten zorg jij er altijd voor dat je de meest passende tone of voice gebruikt.

Uiteraard ben je ook verantwoordelijk voor het projectmanagement voor je klanten. Omdat we bij JPG mogen werken voor mooie merken, staan ontzorging en kwaliteit bij ons hoog in het vaandel. Aan jou kunnen we het volledig overlaten om de wensen van de klant feilloos aan te laten sluiten op onder andere de planning van het uitvoerende werk. Het contact met je klanten onderhoud je via de e-mail, telefonisch en face to face (afwisselend op onze locatie en die van hen). Het zoeken naar de beste oplossing voor jouw klanten is voor jou vanzelfsprekend. Je kunt daarbij rekenen op een fijne samenwerking met je collega's. De lijntjes bij ons zijn kort, wat snel schakelen makkelijk maakt.

De functie wordt gekenmerkt door veel schakelen tussen verschillende interne en externe stakeholders. Natuurlijk ga je ook soms mee op installatie, om te zorgen dat ook op locatie van de klant alles soepel wordt afgerond. Als dit je aanspreekt en je ervan houdt om bezig te zijn met organiseren, plannen en op kansen inspelen, dan is deze functie echt iets voor jou!

Waar kun je op rekenen?

  • Een contract voor de duur van een jaar, met de intentie om deze hierna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd.

  • Een salaris tussen de € 4.533,75 en € 5.852,50 bruto per maand op fulltime basis, afhankelijk van of je over medior- of seniorervaring beschikt.

  • De mogelijkheid tot thuiswerken na de inwerkperiode (uiteraard inclusief vergoeding), met daarbij een laptop en telefoon van de zaak.

  • Een reiskostenvergoeding tijdens de inwerkperiode, waarna je aanspraak kunt maken op een auto van de zaak of een mobiliteitsbudget, omdat je met regelmaat op pad bent naar je klanten.

  • De mogelijkheid om in totaal bijna zes weken per jaar vakantie te hebben.

  • Een vergoeding voor je sportabonnement van maximaal € 17,50 per maand en een fietsplan, omdat we beweging belangrijk vinden.

  • Onbeperkte toegang tot een digitaal platform waarin je allerlei artikelen kunt lezen op het gebied van mentaal welzijn en 1 op 1 gesprekken kunt boeken met gecertificeerde psychologen. Mentale fitheid is voor ons net zo belangrijk als fysieke fitheid!

  • Een persoonlijk ontwikkelbudget, zodat je je kan blijven ontwikkelen binnen je werk.

Wat vragen we van jou?

  • Commercieel inzicht of commerciële ervaring: het is jouw doel om je klanten te ontzorgen, de klanttevredenheid op hoog niveau te houden en op (markt)kansen in te spelen.

  • Hbo-werk-en denkniveau.

  • Minimaal vijf jaar projectmatige werkervaring.

Omdat onze klanten zich ook in bijvoorbeeld Frankrijk, Engeland en België bevinden, is het verder belangrijk dat je soepel en professioneel in het Engels kunt communiceren. Als jij affiniteit hebt met interieurbouw en/of over ervaring beschikt in de (exclusieve) retailbranche, dan is dat voor ons zeker een pre!

Hoe gaat jouw werkweek eruit zien?

  • Contact onderhouden met je (nieuwe) klanten (35%)

  • Samenwerken en overleggen met je collega's (20%)

  • Offertes uitbrengen en overeenkomen (10%)

  • E-mail en administratie bijhouden (20%)

  • De planning van je projecten bewaken (15%)

JPG ontwikkelt, produceert en installeert met veel passie, kennis en ervaring meubelmaatwerk en interieurprojecten van hoge kwaliteit binnen de retailbranche en de residentiële markt. We werken bij JPG met 55 collega's, wat ervoor zorgt dat iedereen elkaar kent. De lijnen bij ons zijn kort en we gaan op een informele manier met elkaar om. Daarom ondernemen we graag elke paar maanden iets gezelligs met elkaar.

We mogen bij JPG werken voor premiummerken en maken er iedere dag met elkaar een wedstrijd van om hoge kwaliteit neer te zetten. Kwaliteit is één van de kernwaarden bij JPG, samen met vertrouwen , flexibiliteit en duurzaamheid . Werken bij JPG betekent werken op basis van deze vier kernwaarden, maar je mag er ook op vertrouwen dat wij als werkgever onder andere onze keuzes, arbeidsvoorwaarden en omgangsnormen inrichten aan de hand hiervan!

Neem eens een kijkje op onze Instagram- of LinkedInpagina (jpghulsebosch) om een goed beeld te krijgen van onze mooie projecten!

Herken jij je zelf?
Dan komen we heel graag in contact! We ontvangen graag een motivatie en CV. Deze kun je versturen naar , HR Officer bij JPG Hulsebosch, via . Natuurlijk mag je ook (eerst) contact opnemen in het geval van vragen of kunnen we je motivatie en cv telefonisch even doornemen! Bel of app hiervoor naar .



Functie:projectmanager
Startdatum:13-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4533 – 5852
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met JPG Hulsebosch via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Teylingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de teylingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Teylingen
  2. Project Manager JPG Hulsebosch 13-02-2024

Bekijk ook andere vacatures