Vacature procesmanager pakketten

procesmanager pakketten in Sassenheim

Functieomschrijving

De geslaagde sortering en bezorging van duizenden pakketten per dag is een geweldige logistieke prestatie, waar jij als procesmanager een doorslaggevende rol bij speelt. Onder jouw leiding en toezicht worden de pakketten via ons geavanceerde sorteersysteem gesorteerd en gaan de bezorgers vervolgens op pad. Je coördineert hun inzet, voert gesprekken met hen en verder let je in de dagelijkse aansturing goed op de kosten. Jij weet precies wie op welk moment bij een klant moet zijn om een pakket af te leveren. Loopt het anders dan verwacht? Dan los je dat vlot op. Heb je ideeën voor verbetering? Dan neem je het initiatief. Een veelzijdige, dynamische functie dus, met veel verantwoordelijkheid, én met ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling en doorgroei.

wat bieden wij jou
  • op termijn bij goed functioneren vaste aanstelling
  • veel opleidings en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Sassenheim
  • Toeslagen voor onregelmatige diensten
wie ben jij

Jij streeft naar duidelijke en zichtbare resultaten. Je vindt het gaaf om pittige logistieke processen tot in de puntjes te regelen en jouw mensen zo goed mogelijk te ondersteunen. Je hebt er geen moeite mee om in wisselende diensten te werken. Met concrete aansturing en heldere communicatie zorg je dat afspraken worden nagekomen. Onder jouw inspirerende leiding loopt het depot als een trein.

  •  Een afgeronde MBO-opleiding op niveau 4
  • Een aantal jaren ervaring met complexe (logistieke) processen
  • Leidinggevende ervaring, sociale vaardigheden
  • Resultaatgericht, ervaring met het werken met ondernemers
wat ga je doen
  • Leiding en toezichthouden
  • Je coördineert de inzet van collega's, voert gesprekken met ze
  • Je let in de dagelijkse aansturing goed op de kosten
  • Veel verantwoordelijkheid met ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling en doorgroei
waar ga je werken

Onze opdrachtgever wil de favoriete bezorger van Nederland zijn door iedere dag weer bijzondere momenten te bezorgen. Daarbij staan de medewerkers voorop en de klanten centraal en wordt er gezocht naar manieren om het nóg beter te doen.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:Leidinggevende functies op het gebied van toelevering, distributie en op aanverwante gebieden
Startdatum:29-01-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:VMBO/MAVO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:3896 – 3896
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via duin.en.bollenstreek@nl.randstad.com of 071 4061025. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Teylingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de teylingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Teylingen
  2. procesmanager pakketten Randstad 29-01-2024

Bekijk ook andere vacatures