Huis ter Duin searches
Logistics employee events
Are you technically skilled and do you enjoy building and preparing events? Then this position is for you! Together with an enthusiastic team of colleagues, you take care of providing the guests with a fairytale event at Grand Hotel Huis ter Duin.
Curious about all the possibilities for the position of logistics employee events? Then read on quickly!
Job description of employee logistics events
Working in a hotel is an experience in itself. In this position you take care of the logistical tasks surrounding events, parties and meetings.
What are your tasks?
What do we ask of you?
What can we offer you?
Logistics employee events -
Huis ter Duin
38 hours a week | MBO werk- en denkniveau;
Apply directly online!Functie: | logistics employee event |
Startdatum: | 17-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | onbekend – onbekend |
Uren per week: | 38 – 38 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Grand Hotel Huis ter Duinns via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Teylingenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de teylingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Teylingen via Teylingenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Teylingenkrant.nl.
© Teylingenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.