Vacature Klantcontact medewerker

Klantcontact medewerker in Leiden

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf is actief op de woningmarkt in Leiden, er werken zo een 25 medewerkers en samen zorgen ze voor een maatschappelijke en inclusieve samenleving door te zorgen voor betaalbare en co2 neutrale woningen. Hun motto is ‘met elkaar voor elkaar’. Ze vinden de tevredenheid van hun huurders erg belangrijk en toetsen dit ook regelmatig om hierin verbeteringen te kunnen doorvoeren.

Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Leiden en dus goed bereikbaar met openbaar vervoer of de fiets. De trein stopt namelijk vlakbij dus vanuit Den Haag en Zoetermeer is dit goed te doen.

Functieomschrijving

Als medewerker Klantcontact ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van de eerstelijns vragen en verzoeken van (potentiële) huurders. Je zit aan de receptie dus je krijgt mensen aan de balie of je beantwoordt de vragen per telefoon, mail of andere digitale kanalen. Verder ben je verantwoordelijk voor secretarieel-administratieve ondersteuning van de collega’s.

Jouw overige taken zijn bijvoorbeeld:

  • Inschrijven van woningzoekende;
  • Klachten in ontvangst nemen en op de juiste manier afhandelen; 
  • Schakelen met collega's;
  • Gegevens verwerken;
  • Facilitaire zaken zoals bijvoorbeeld beheer en uitgifte van artikelen.

Voor deze parttime functie zoeken we iemand voor de maandag tussen 08:15 -16:45 (8 uur per dag). In vakantieperiode zijn er meer diensten beschikbaar in overleg.

Functie-eisen

Je bent klantvriendelijk en service gericht!

  • Je bent beschikbaar op maandag van 08:15 tot 16:45 uur;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
  • Kennis van en ervaring met relevante wet- en regelgeving.
Arbeidsvoorwaarden
  • Je ontvangt een salaris tussen de €15,00 en €18,00 bruto per uur;
  • 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Pensioenopbouw;
  • Een uitzendcontract via Olympia;
  • Mogelijkheid in de vakantie om meer te werken;
  • Leuk bedrijfsuitje.

Ben je enthousiast geworden? Solliciteer direct op bel naar 071-5665724 en vraag naar Eva of Kiki. Kun je begin juni starten, heel graag!



Functie:medewerker klantcontactcentrum
Startdatum:16-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3120 – 3120
Uren per week:8 – 8

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Teylingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de teylingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures teylingen
  2. Klantcontact medewerker Olympia 16-05-2024

Bekijk ook andere vacatures