Vacature Frontofficemedewerker

Frontofficemedewerker in Oegstgeest

Werken bij

Ben jij het nieuwe gezicht van Van Lennep Kliniek?

Word Front-Office medewerker!

Heb jij affiniteit met beauty, uiterlijke verzorging en huidverzorgingsproducten? Adviseer jij graag mensen op cosmetisch en esthetisch vlak en is klantgericht handelen en high end gastvrije service verlenen jouw middle name? Dan ben jij het nieuwe gezicht waar wij naar op zoek zijn!

Wie zijn wij?

Van Lennep Kliniek is per juli 2022 onderdeel van de Cosmetique Totale groep en is gespecialiseerd in huidverbetering, injectables en professionele huidverzorging. In de klinieken werken we met een multi-disciplinair team van BIG-geregistreerde huidtherapeuten, cosmetisch artsen (KNMG), een plastisch chirurg, consulenten, front-office medewerkers en een back-office team bestaande uit de Marketing & Finance afdeling. Onze focus ligt voornamelijk op medisch cosmetische behandelingen om verbetering in het gezicht, hals & decolleté te bereiken. Het maken van een persoonlijk behandelplan, gecombineerd met professioneel advies en de juiste begeleiding vormen de rode draad in de werkwijze van het team. Hierbij staat de wens van onze klanten centraal. Van Lennep Kliniek heeft twee vestigingen in Den Haag en één in Oegstgeest.

Een werkdag bij Van Lennep Kliniek

Jouw werkdag start iets voor 09:00u. Je bent netjes op tijd. Voordat het spreekuur begint en de winkel open gaat, check jij of de winkel en de behandelkamer netjes en schoon zijn. Zo niet, dan pak je nog even een doekje en handel je de andere zaken af die horen bij de dagstart. De arts en huidtherapeut komen ondertussen ook binnen en samen drink je een lekker kopje koffie, thee, of cappuccino en vertel je hoe je weekend is geweest. Je neemt het spreekuur door en kijkt welke klanten er komen en of er nog administratieve zaken moeten worden aangevuld in het dossier. Na het ontvangen van de eerste klant, heb je contact met de Front-Office collega's op de andere vestigingen en stem je taken af. Vandaag handel jij de mail af en de andere collega verwerkt de bestellingen uit de webshop en belt wat klanten na, n.a.v. het intakegesprek. Het spreekuur gaat altijd voor, dus zodra de klant terugkomt uit de behandelkamer breng jij nog een camouflerende minerale make-up aan, voorzie je de klant van aanvullend advies en reken je af. De telefoon gaat de hele dag door. Dit zijn bijvoorbeeld klanten die een behandeling willen inplannen, of vragen hebben n.a.v. een behandeladvies. Jij probeert uit elk gesprek het maximale te halen. In de middag komen er wat klanten de winkel in om skincare te kopen en jij kunt ze voorzien in aanvullend advies. Aan het eind van de dag zorg je dat de kassa kloppend is, zet je de wasmachine aan, stofzuig je de winkel en zorg je er samen met de huidtherapeut voor dat de vestiging weer helemaal netjes is voor de volgende dag. Om 17:30u lopen jullie samen naar buiten.

Wat bieden wij jou?

  • Een leuke, veelzijdige functie met enthousiaste en gedreven collega's bij een toonaangevende kliniek op het gebied van huidverbetering en injectables;
  • Je werkt met hoogwaardige producten (Environ, ZO Skin Health, Elementre, Jane Iredale);
  • Je werkt evt. op verschillende locaties in een klein en hecht team;
  • Een aantal keer per jaar zijn er interne en externe trainingsdagen;
  • Er zijn ontwikkelingsmogelijkheden m.b.t. de functie;
  • We bieden jou een marktconform salaris met groeimogelijkheden;
  • Een pensioenregeling (uniek in deze branche);
  • We organiseren meerdere keren per jaar een interne behandelavond;
  • Skincare en make-up kun je aantrekkelijk geprijsd aanschaffen;
  • We zorgen voor een leuke feestdagen-, verjaardag- en jubileumattentie;
  • Een teamuitje op zijn tijd;

Wat vragen wij van jou?

  • De klant komt bij jou echt op nr. 1;
  • Je bent representatief, een visitekaartje voor de kliniek;
  • Je hebt goede sociale vaardigheden om een gesprek te voeren met de klant;
  • Je hebt een commerciële mindset en durft aanvullend te adviseren;
  • Je hebt affiniteit met de beautybranche;
  • Je hebt een proactieve houding en je bent behulpzaam naar jouw collega's;
  • Je hebt goede administratieve vaardigheden en kunt vlot mails, of chatberichten beantwoorden;
  • Een flexibele instelling m.b.t. werktijden en beschikbaarheid (minimaal 1x per maand een zaterdag, of avond);
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van de Engelse taal;

Werken bij Van Lennep Kliniek?

Herken jij je in bovenstaande? Wacht niet langer en stuur jouw CV, voorzien van motivatie naar


E



Functie:frontofficemedewerker
Startdatum:26-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Van Lennep Kliniek via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Teylingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de teylingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures teylingen
  2. Frontofficemedewerker Van Lennep Kliniek 26-05-2024

Bekijk ook andere vacatures