Vacature Customer support medewerker

Customer support medewerker in Sassenheim

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is gevestigd in Sassenheim en is wereldleider in de software op het gebied van gezonde, veilige, duurzame en intelligente oplossingen voor gebouwen en koelketens. Ze bieden zichtbaarheidsoplossingen voor het volgen en monitoren van natuurlijke producten .Ze zijn actief in de voedingsmiddelen-, farmaceutische, industriële en andere markten. Klanten vertrouwen op hun innovatieve IoT-monitoringproducten en deskundige diensten om hun supply chain te optimaliseren. Ze creëren oplossingen die ertoe doen voor mensen en de planeet. 

Er hangt hier een gezellige sfeer en het bedrijf is zeer betrokken bij zijn werknemers. Het bedrijf is goed te bereiken met de auto of openbaar vervoer vanuit Leiden, Den Haag en Hoofddorp

Functieomschrijving

Dit bedrijf zoekt een customer service medewerker om de Duitse klanten te woord te staan. Je gaat werken voor een bedrijf dat wereldleider is op het gebied van gezonde, veilige, duurzame en intelligente oplossingen voor gebouwen en koelketen. Je beantwoord klant vragen en lost soms redelijk complexe vragen op. Je verzamelt klantgegevens en denkt graag mee om de uitvoering te verbeteren. Je bent in staat sterke klantrelaties op te bouwen en te onderhouden. Je overige taken bestaan uit:

  • Klachten in ontvangst te nemen en op te lossen;
  • Overlegt met productie-, verkoop-, expeditie- of magazijnpersoneel om zendingen te bespoedigen of te traceren;
  • Je kan after-salesondersteuning bieden voor verschillende klantcontracten.

Dit betreft een fulltime functie voor 40 uur per week.

Functie-eisen

Je bent een echte teamspeler die graag samen naar het beste resultaat gaat.

  • Je hebt een hbo werk- denkniveau;
  • Je hebt enige ervaring in de klantenservice;
  • Je beheerst de Nederlandse, Engelse en Duitse taal in woord en geschrift;
  • Je beschikt over kennis van ERP en CRM systemen.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een passend salaris tussen de €2.900 en €3.300 bruto per maand op basis van 40 uur;
  • Een contract via Olympia met uitzicht op een contract via de opdrachtgever;
  • De mogelijkheid tot thuiswerken.
  • Vakantiegeld 8,33%
  • Mogelijkheid tot vast dienstverband


Functie:Informatieverstrekkers
Startdatum:07-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3000 – 3000
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Teylingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de teylingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Teylingen
  2. Customer support medewerker Olympia 07-12-2023

Bekijk ook andere vacatures