Vacature Customer Success Manager

Customer Success Manager in Sassenheim

Over de functie

Als Customer Success Manager ben je verantwoordelijk voor de key accounts van Kega. Dit zijn klanten met een hogere omzet, potentie of strategische waarde voor de organisatie. Je bouwt een professionele relatie op met deze klanten en bent voor hen het belangrijkste aanspreekpunt. Daarnaast weet je als Customer Success Manager met energie, ondernemend oog en empathisch vermogen de relatie verder uit te bouwen. Je anticipeert op de behoefte van de klant en neemt deze op sleeptouw vanuit de strategie & visie van Kega.

Wat ga je concreet doen?

- Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en realiseren van de jaarlijkse accountplannen voor de key accounts in samenwerking met de teams.
- Vanuit een helikopterview bewaak je de voortgang op de key accounts van alle betrokken afdelingen en specialisten.
- Je zorgt voor het vormgeven en uitbouwen van de relatie en de verkoop van producten en diensten over de verschillende teams/specialismen binnen Kega heen (cross & upsell).
- Je zorgt voor de vaststelling van grove indicaties van offertes en planning van projecten.
- Je focust op de ontwikkeling van de key accounts op lange termijn en neemt hierin de klant op sleeptouw.
- Je fungeert als strategisch sparringpartner voor de key accounts.

Je bezit een gezonde dosis nieuwsgierigheid, lef en bent ondernemend.

HBO werk- en denkniveau.

Bij voorkeur een afgeronde opleiding op het gebied van communicatie of sales.

Je bent bekend met relatiebeheer en klantcontact en bent communicatief sterk.

Je weet goed focus te behouden en bent gericht op de toekomst (lange termijn).

Je scoort bonuspunten met kennis van e-commerce of applicatie development en on- en offline marketingcommunicatie.

Nu wil jij natuurlijk weten wat je van ons kan verwachten, toch?

Bij ons krijg je een warm welkom van de leukste collega's en kom je terecht in een innovatieve werkomgeving. Naast heel veel werkplezier, kan je ook het volgende verwachten:

Een mooie functie met volop ruimte voor eigen ideeën en ondernemerschap binnen een informele organisatie.

Een goed salaris, 25 vakantiedagen en een reiskostenvergoeding of OV-vergoeding.

Op je eerste werkdag voorzien wij je van een MacBook inclusief laptophoes, muis en overige benodigdheden. Wij werken hybride, daarom vinden wij het belangrijk dat je ook thuis een goede werkplek hebt.

Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Je krijgt naast de onbeperkte toegang tot een online trainingsplatform, een jaarlijks budget voor trainingen.

Elke dag een heerlijk verzorgde lunch en we hebben een actieve personeelsvereniging, waardoor je het gehele jaar verrast wordt met attenties en evenementen.


Digital commerce

Vanuit onze Unified Commerce visie ontwikkelen wij apps en composable commerce platformen die onze opdrachtgevers extra omzet opleveren.


Digital solutions

Besparen met slimme, digitale oplossingen. Wij helpen opdrachtgevers bij het kiezen of ontwikkelen van de juiste tools en functionaliteiten voor hun organisatie .

Solliciteer via onderstaande gegevens!

Stuur ons een berichtje en we beantwoorden deze graag.



Functie:customer manager
Startdatum:21-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Kega via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Teylingenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de teylingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Teylingen
  2. Customer Success Manager Kega 21-12-2023

Bekijk ook andere vacatures