Logo voor Gemeente Wassenaar
Casemanager Omgevingsvergunningen / Wabo
HBO
Casemanager Omgevingsvergunningen / Wabo
Jij weet wat inwoners en bedrijven verwachten van een gemeente: een snel en duidelijk antwoord op hun aanvraag. Waarom dat dan niet altijd zo gaat? Omdat we meer types zoals jij nodig hebben! Dus heb jij graag de touwtjes in handen? Passen onze kernwaarden respectvol , omgevingsgericht én verantwoordelijk bij jouw manier van werken? En ben jij een multitasker die niet in paniek raakt bij deadlines en een volle agenda? Dan zoeken wij jou!
Klaar voor een uitdaging?
Als Casemanager ben jij de spin in het web als het gaat om omgevingsvergunningaanvragen. Je bent dé schakel tussen belanghebbende partijen om initiatieven en aanvragen voor een omgevingsvergunning in goede banen te leiden. Je toetst initiatieven en aanvragen aan relevante wet- en regelgeving, coördineert de voortgang van de behandeling daarvan en maakt de besluiten. Vaak komen er ook afwijkingsprocedures of bijzondere procedures voorbij. Je stemt af met de diverse in- en externe adviseurs, w.o. de beleidsadviseurs, de Brandweer en de Omgevingsdienst.
Spannend? Zeker! Maar ook een mooie uitdaging die jij niet uit de weg gaat. De kernwaarde omgevingsgerichtheid pas je toe bij je oplossingen.
De precieze invulling van deze taak wordt in samenspraak afgestemd op basis van jouw talenten en die van je directe collega's.
Wat breng je mee?
Kandidaten die niet geheel voldoen aan het profiel en willen worden opgeleid tot casemanager Omgevingsvergunningen worden ook uitgenodigd om te solliciteren.
Wat bieden wij?
Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor één jaar. Zijn we allebei tevreden over je functioneren, dan zetten wij deze graag om in een vast dienstverband. De functie van de Casemanager Omgevingsvergunningen (Medewerker beleidsuitvoering I) valt in schaal 10 (max. € 5.247,00 op basis van 36 uur). Daarnaast kent Wassenaar uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een individueel keuze budget (IKB) van 17,05% van je salaris. Deze kun je inzetten voor verschillende doelen, zoals het volgen van een opleiding, als extra salaris of voor verlof. De ontwikkeling van talent is zeer belangrijk, ook als het gaat om jouw ambities. De mogelijkheden voor verdere ontwikkeling kunnen we met elkaar bespreken. Lees hier mee over onze arbeidsvoorwaarden.
De organisatie
De organisatie telt ruim 200 medewerkers en heeft een platte organisatiestructuur. Onze medewerkers staan dicht bij het bestuur en de inwoners. De sfeer wordt gekenmerkt als open en collegiaal, met veel ruimte voor nieuwe ideeën en eigen inbreng. De kernwaarden respectvol, verantwoordelijk en omgevingsgericht zijn leidend in onze werkcultuur. Onze eenheid zorgt voor de veiligheid van de openbare ruimte, naleving van bestuurlijke regelgeving en een veilige leefomgeving binnen de gemeente. Je komt in een team in opbouw, waarbij jouw positieve inbreng van groot belang is.
Jouw eenheid - Vergunningen, Toezicht & Veiligheid
Samen met jouw collega's bouw je mee aan de veiligheid van de openbare ruimte, naleving van bestuurlijke regelgeving en een veilige leefomgeving binnen de gemeente. In samenwerking met je collega's zorg je voor een betekenisvolle impact voor onze inwoners. Het team is ontwikkeling en er is veel ruimte voor (professionele) groei! Lees hier meer over de eenheden.
Welkom in Wassenaar
Je komt te werken voor een bijzondere gemeente. Een uniek stukje Nederland, waar zo'n 27.000 mensen wonen. Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag met een diverse bevolking; één op de 5 inwoners heeft bijvoorbeeld een internationale achtergrond. Wassenaar is een heel gevarieerde gemeente; met prachtige landgoederen, strand, natuur- en waterwingebied, residenties en de ambassade van de Verenigde Staten. Burgemeester Leendert de Lange legt in dit filmpje uit waarom Wassenaar zo'n boeiende gemeente is.
Geïnteresseerd?
Ben jij geïnteresseerd en wil je weten waar wij mee bezig zijn? Kijk dan snel op Werken voor Wassenaar . Hier vind je verschillende interviews met collega's en een aantal video's waarin collega's meer over hun werk vertellen.
Wil je meer weten over de functie? Voor nadere informatie kun je contact opnemen met , , Toezicht en Veiligheid, via telefoonnummer of via e-mail of voor andere vragen kan je appen of bellen met onze recruiter op .
Functie: | casemanager omgevingsvergunningen |
Startdatum: | 27-5-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3558 – 5247 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Lagardère Travel Retail via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Teylingenkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de teylingenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Teylingen via Teylingenkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Teylingenkrant.nl.
© Teylingenkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.